Isnin, 2 Ogos 2010

kawan-kawanku

terima kasih kawan-kawan yang rapat dengan aku, yang selalu tolong aku, yang selalu tak ketepikan aku.. terima kasih kawan-kawanku sebab selalu bagi aku pinjam barang-barang kamu semua.. terima kasih sebab selalu ada di sisi aku..

kalau kawan-kawanku tak ada, aku tak ada tempat nak mengadu.. mak aku jauh.. kalau kamu semua tak ada, aku tak senyum..

kalau kamu semua tak ada, aku tak ketawa, kamu semua penting dalam hidup aku.. kamu semua yang buat aku senyum, kamu semua yang buat aku ketawa, dan senang, kamu semua jugak yang buat aku tabah.. kadang-kadang sedih tapi tak lama.. kamu semua akan menceriakan hidup aku dengan gelak ketawa kamu..

kita lakukan semuanya bersama, makan sekali, tidor sekali, mandi pun sekali?? hehe..terima kasih kawan-kawanku.. mida, dilah,wani,yah dan kawan-kawan yang aku tak sebut nama dia memang kawan aku jugak yang aku sayang walaupun kita tak rapat..

aku sayang kamu semua..

1 ulasan: